تور استانبول 7 شب و 8 روز

استانبول از آن دسته شهرهایی است که تورهای متنوع با تعداد روزهای مختلف دارد که از بین تورهای مختلف اش، تور 7 شب و 8 روز از پرطرفدارهاست.

تور 7 شب و 8 روز  استانبول

تور استانبول 7 شب و 8 روز انتخاب کسانی ست که می‌خواهند بیشترین استفاده را از جاذبه استانبول ببرند با وجود اینکه می‌توانید تعداد روزهای کمتری را در استانبول سپری کنید ولی تور استانبول 8 روزه به شما امکان تفریح و گذراندن لحظات لذت بخش بیشتری را می دهد.

شاید قبل از سفر به استانبول فکر کنید تور استانبول 7 شب، حوصله سر بر است ولی تنوع جاذبه‌های استانبول باعث میشود نه تنها در این چند روز حوصله تان سر نمی رود بلکه می خواهید چند روز هم بیشتر بمانید از ویژگی های دیگر این تور به صرفه شدن هزینه‌های سفر است که باعث شده در دسته پرتقاضاترین تورهای استانبول قرار بگیرد.

قیمت تور 7 شب و 8 روز استانبول

برای این تور قیمت دقیقی وجود ندارد، چون محاسبه قیمت یک تور به شرایط زیادی بستگی دارد که در صورت تغییر آن‌ها قیمت‌ ها هم کاهش یا افزایش پیدا می‌کند. برای مثال : هتل، نوع پرواز، زمان و بازه سفر، وعده‌های غذایی و... روی کاهش یا افزایش قیمت تور تاثیر گذار است.

ولی مزیت تور 7 شب و 8 روز استانبول که مهمترین نکته در پرطرفدار شدن آن شده، این است که وقتی قیمت تورهای استانبول 7 شب و 8 روز همین صفحه را با بقیه تورهای استانبول مقایسه کنید، متوجه می‌شوید قیمت تور 7 شب استانبول نسبت به تورهایی که تعداد شب‌های آن کمتر است، فقط کمی اختلاف قیمت دارد. به همین دلیل، قیمت تور استانبول 7 شب و 8 روز به نسبت اینکه تعداد روز های بیشتری دارد، به صرفه می‌شود.

تور استانبول از سایر شهر های ایران

معراج گشت تور استانبول 7 شب و 8 روز از شهرهای مختلف ایران برگزار می‌کند هر چند که تورهای استانبول 7 شب و 8 روز از تهران تنوع بیشتری دارند، ولی در شهرهایی که فرودگاه بین‌المللی دارند و پروازشان به مقصد استانبول است هم این تور هم اجرا می‌شود. به همین دلیل، تور استانبول 7 شب و 8 روز از مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان و سایر شهرهای ایران هم برگزار می‌شود.

پس اگر از تهران فاصله دارید و رفت و آمد برایتان سخت است، می توانید از تور استانبول 7 شب و 8 روز با مبدا یکی از شهرهایی که در آن سکونت دارید یا نزدیکتان هستند، استفاده کنید تا لازم نباشد بابت جابه‌جایی داخل ایران هم هزینه کنید.

 

 منبع: تور استانبول 7 شب و 8 روز

 

تور دبی از اصفهان

تور دبی

دبی در سال‌های اخیر یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان شده است و بازدیدکنندگان زیادی از مناطق مختلف جذب کرده است. این شهر به دلیل ویژگی های بسیار خوب و منحصر بفرد مثل برج های عظیم ، مراکز خرید متنوع،  هتل‌های لوکس، جاذبه‌های طبیعی، برج‌های سر به فلک کشیده، اماکن تفریحی منحصربفرد، مراکز خرید مجلل و وجود برندهای معتبر مشهور است. اینها فقط بخشی از دلایلی است که گردشگران و توریست های زیادی این شهر را به عنوان مقصد انتخاب می‌کنند.

دبی که با اسم عروس خلیج فارس هم شناخته می‌شود، یکی از مدرن‌ترین شهرها در حاشیه خلیج فارس است. این شهر دومین شهر گران‌قیمت خاورمیانه و بیستمین شهر مجلل دنیا است. ایرانیان بسیار زیادی این شهر را برای تفریح، کار یا سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند

دبی آب و هوای گرم و خشکی دارد. بهترین زمان سفر به این شهر فصل‌های پاییز و زمستان هستند. در این زمان از سال، دبی آب و هوای خنک‌تر و مطلوب‌تری نسبت به سایر فصل‌ها دارد. مناطق بیابانی دبی در فصل‌های پاییز و زمستان بسیار سرد است.
عید نوروز هم یک فرصت عالی برای سفر به دبی است. در این فصل هوا هنوز گرم نشده و فروشگاه‌ ها حراج‌های فصلی زیادی دارند.
در تعطیلات کریسمس هم شهر دبی با نورپردازی، آتش‌بازی، برگزاری جشن و فستیوال ، آب و هوای عالی مسافران بیشتری را به خود جذب می کند.

دبی یکی از شهرهای لوکس و پرطرفدار جهان است. تفریحات خاص این شهر آن را به یک مقصد نسبتا گران برای مسافران تبدیل کرده است. فاکتورهای زیادی بر روی قیمت تور دبی تاثیر گذار است. برای مثال:

تعداد شب‌های اقامت

نوع هتل

بلیط هواپیما

نوع ایرلاین

امکانات تور و ... -

 

ویژگی هتل های دبی :

می توان کیفیت هتل‌ های دبی را عالی و یا حتی فراتر از انتظار در نظر گرفت!

کیفیت کم نظیر غذا در هتل‌های دبی (در هتل‌های دبی فقط صبحانه به صورت رایگان سرو می‌شود.)

نظافت اتاق‌ها و کیفیت خدمات رسانی

البته در این صورت باید هزینه بالای حمل و نقل درون شهری را هم در نظر بگیرید

برای خرید تور دبی، در هر زمان و از هر کجا که هستید می توانید با آژانس مسافرتی معراج گشت آسمان تماس بگیرید و بعد از گرفتن مشاوره و راهنمایی تورتان را رزرو کنید.

 

مدت پرواز تور دبی از اصفهان کم تر است و دیگر نیازی به پرداخت هزینه بیشتر برای سفر به تهران و سپس از تهران به دبی سفر کردن نیست. به این صورت در زمان و هزینه صرفه جویی بیشتری می کنید.
اگر از اصفهان به دبی سفر کردید بدانید که شما به شهری بسیار مدرنیته سفر می کنید و زیبایی هنری که در اصفهان خواهید دید را در دبی نمی بینید.
دبی بر خلاف اصفهان که سرشار از رسم و خط هنری و نمایش دهنده فرهنگ غنی ایرانی ست ، شهری مدرن است که تمامی اجزای آن نشان دهنده زندگی امروزی و مدرنیته است ، البته دبی میزبان مسافران کشورهای آسیایی مثل: پاکستان, هند و ... هم هست که این افراد فرهنگ های متفاوتی را به دبی آورده اند که این تلاقی و همنشینی فرهنگی مردم آسیایی هم بسیار دیدنی و جذاب است.

 

مهم ترین خدمات معراج گشت آسمان برای تور دبی:

ویزای دبی

بلیط رفت و برگشت هواپیما

رزرو هتل (سه ، چهار و پنج ستاره)

انتخاب پرواز و هتل خارج از پکیج به دلخواه شما

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی

بیمه مسافرتی

راهنمای محلی

تور لیدر فارسی زبان

 

 منبع: تور دبی از اصفهان

 

 

تور استانبول

تور استانبول یکی از پرطرفدار ترین تورهای مسافرتی است. استانبول بزرگ ترین شهر ترکیه و البته یکی از بزرگ ترین شهرهای جهان است این شهر بخاطر مجاورت با تنگه بسفر، بین دو قاره اروپا و آسیا قرار گرفته است و می توان گفت تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره واقع شده است، در دل این شهر، آثار تاریخی تمدن‌های بزرگ جهان مثل عثمانی و بیزانس وجود دارد.

تور استانبول یکی از تورهایی است که به چند دلیل بیشترین طرفدار را بین ایرانیان دارد :

 قیمت مناسبی هم که نسبت به سایر تورهای خارجی

خدمات رفاهی و تفریحی مناسب و امکانات گردشگری

نزدیک بودن ایران به کشور ترکیه

عدم نیاز به ویزا برای ورود به این کشور


از دیگر جاذبه های گردشگری استانبول می توان به موزه گردی ، کاخ‌ها و قلعه‌های تاریخی ، پاساژ گردی، پاساژهای مدرن و بازارهای قدیمی شهر استانبول اشاره کرد که معروف ترین آنها :

موزه باستان‌شناسی استانبول

موزه پرا

موزه هنر مدرن

کاخ توپکاپی                                                                                                                                                           

کاخ دلما باغچه

مسجد ایاصوفیه                                                                                                                                                     

مسجد آبی

قلعه هفت برج                                                                                                                                                          

برج گالاتا

بازار بزرگ استانبول

بازار مصری ها

میدان هیپودروم

کلیسای چورا

آب‌انبار باسیلیکا

رقص درویشان

شهر استانبول می تواند برای کسانی که به شکم گردی علاقه دارند هم مقصد جذابی باشد، خوراکی‌های مختلف ترکی مثل: از باقلواهای خوشمزه ، لاهماجون، سیمیت، ‌بورک، مِنمِن و .. هستند.

 

هزینه تور استانبول مثل همه ی تورهای گردشگری، بستگی به قیمت بلیط هواپیما و هتل برنامه سفری آن تور دارد.
یکی دیگر از عواملی که روی قیمت تور استانبول تأثیر گذار می‌گذارد آژانس گردشگری عرضه کننده تور است. مثلاً ممکن است در یک روز ، دو تور استانبول که بلیط هواپیما و هتل آن‌ها یکی است، بخاطر اینکه از دو آژانس متفاوت عرضه می‌شود قیمت متفاوتی داشته باشد. البته ممکن است این عامل تأثیر زیادی روی قیمت تورها نداشته باشد و تفاوت قیمت اش کم باشد.
زمان یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار روی هزینه ی تور است. به‌طورکلی کشورهای توریستی در زمان‌های خاصی از سال تقاضا کننده زیادی دارند و تعداد گردشگران در آن زمان از همیشه بیشتر است که باعث افزایش قیمت تور ها می شود. و در عین حال در بعضی از روزهای سال متقاضی کمتری نسبت به بقیه زمان ها دارند که در آن زمان ها قیمت تور ها کاهش پیدا می کند شهر استانبول هم استثنا نیست.

استانبول بخاطر موقعیت مکانی، آب و هوایی متفاوت و داشتن چندین خرد اقلیم ، آب ‌و هوای مدیترانه‌ای، آب ‌و هوای گرمسیری مرطوب و آب ‌و هوای اقیانوسی در بخش‌‌های مختلف دارد و قرار گرفتن کنار دو پهنه‌ آبی متفاوت، یکی دیگر از دلایل تنوع آب و هوایی این شهر جذاب می‌باشد.

ژوئیه گرم‌ترین ماه سال و فوریه سردترین ماه سال است ، ماه ژانویه با میانگین میزان بارندگی ای که دارد، مرطوب‌ترین ماه سال است.

استانبول و ترکیه‌ اروپایی، تابستان‌های گرم و زمستان‌های سرد با بارش برف را تجربه می‌کند و فصول بهار و پاییز یعنی از آوریل تا مه و از سپتامبر تا اواسط نوامبر، بهترین زمان سفر به استانبول می‌باشد درست زمانی که دمای هوا دلنشین و آسمان شهر صاف است.

تور لحظه آخری یکی از بهترین فرصت‌ها برای سفر ارزان به استانبول در بهترین فصل سال است می‌شود چون مردم به دلایلی مانند سردی هوا یا مثلا شروع فصل درس یا امتحانات کمتر به سفر می‌روند. البته برای سفرهای لحظه آخری باید آمادگی داشته باشید چون از زمان رزرو تور تا شروع سفر حداکثر یکی دو روز زمان دارید و حتی می توانید تورهایی برای چند ساعت بعد پیدا کنید که قیمت و شرایط عالی دارند و فقط باید آماده سفر باشید.

 

بهترین زمان برای سفر به استانبول فصل بهار و پاییز است. این دو فصل بهترین دمای هوا را دارد و این موضوع باعث می‌شود بتوانید  به‌راحتی و بدون تحمل گرما یا سرمای زیاد در شهر رفت ‌و آمد کنید و جاذبه‌های این شهر را ببینید .

از طرفی شهر استانبول در فصل بهار و فصل پاییز نسبت ‌به فصول دیگر سال خلوت است و تعداد گردشگران این شهر بسیار کم است.

نکاتی که باید قبل از رزرو تور استانبول به آنها توجه کنید :

تور استانبول را از آژانس‌های معتبر گردشگری تهیه کنید

حتماً قبل از سفر کردن با جاذبه های گردشگری آن آشنا شوید تا وقتی به مقصد رسیدید از بهترین جاذبه‌های این شهر دیدن کنید.

به مناسب ترین زمان رفتن به این شهر از لحاظ تفریحات و آب و هوایی توجه کنید

درباره قیمت به صرفه در زمان مناسب تحقیق کنید

میدان تکسیم معروف ترین و دوست داشتنی ترین میدان استانبول است، میدانی که در اطراف اش به راحتی مترو و تاکسی و اتوبوس برای رفت و آمد به تمام شهر پیدا می شود. خیابان محبوب و سرزنده ای که جذابیت های زیادی مثل : گالری، موزه، کافه، رستوران و مراکز خرید  مختلف دارد، رزرو هتل در این منطقه البته با قیمت بالا نسبت به سایر مناطق ولی دسترسی عالی برای دیدن جاذبه های این شهر است.

 

فرودگاه های استانبول

استانبول بخاطر حجم بالای گردشگران داخلی و خارجی ترافیک زیادی در بخش حمل و نقل دارد به همین خاطر فرودگاه های مختلف احداث کرده و توسعه دادند.در حال حاضر دو فرودگاه آتاتورک و صبیحه گوکچن پذیرش پروازهای داخلی و بین المللی را دارند، دولت ترکیه پروژه ساخت سومین فرودگاه این شهر را سال 2015 شروع کرده که طبق برنامه ریزی ها سال 2030 آماده بهره برداری است. این فرودگاه در ساحل دریای سیاه و جایگزین فرودگاه آتاتورک است.

 منبع: تور استانبول

تور استانبول هتل 5 ستاره

استانبول یکی از شهرهای تاریخی و البته تفریحی ترکیه است که به دلیل جاذبه‌ های زیبا مورد توجه گردشگران است

در استانبول می توانید با دیدن موزه های جالب و مسجد های معروف به قعر تاریخ بروید. از دیگر جذابیت های سفر به استانبول خریدهای بسیار لاکچری از برندهای معتبر و معروف دنیا البته با تخفیف های شگفت انگیز است.

تور استانبول با هتل ۵ ستاره یکی از بهترین شرایطی است که می توانید در کنار لذت بردن از جاذبه ‌های استانبول و گشت و گذار و خرید اوقات فراغت خوبی را در هتل سپری کنید.

تور استانبول هتل های ۵ ستاره :

در استانبول انواع زیادی از تفریحات و دیدنی ها وجود دارد که هر شخص با هر سنی می تواند برای گذراندن اوقات فراغت سرگرمی خاصی را تجربه کند. هتل های پنج ستاره یکی از بهترین تورهایی بوده که برای همه افراد هیجان انگیز است.

اقامت در هتل پنج ستاره خوبی های زیادی دارد که می توانید روزهای خوبی را در آن سپری کنید.

هتل پنج ستاره بهترین هتلی ست که بهترین خدمات و امکانات لوکس و با کیفیت عالی و منحصر به فرد به شما ارائه می ‌دهد. تا یک سفری به یاد ماندنی و خاطره انگیز داشته باشید.

بعضی هتل های پنج ستاره به قدری سرگرمی و جذابیت و امکانات رفاهی و تفریحی متنوع و هیجان انگیز دارند که مسافران دیگر به گشت و گذار بیشتر داخل شهر فکر نمی کنند، دلیل اصلی اش این است که این هتل ها با چشم اندازهای فوق‌العاده رو به دریا و در بخش های ساحلی هستند.                                                                                                                                                            با رزرو هتل پنج ستاره  نوشیدنی و غذا، میان وعده و انواع خوراکی به صورت کاملاً رایگان برای مسافرین سرو می شود.
بهترین گزینه هتل های ۵ ستاره نزدیک بودن به میدان تکسیم است که برای خرید و گشت و گذار هم نیاز به صرف هزینه و وقت اضافه برای رسیدن به مراکز خرید نیست.

خدمات هتل های ۵ ستاره تور استانبول:

قطعا شما هم مشتاق هستید که  که بدانید چه خدماتی قرار است در ازای پرداخت هزینه بیشتر دریافت کنید، در ابتدای ورود با اتاق های بسیار جذاب و لوکس روبرو می شوید که مجلل و زیبا هستند و ویژگی های منحصر به فرد دارند که بخشی از آنها را به شما می گوییم :     

سیستم صوتی، ویدئو و جکوزی در هر اتاق

 

انواع غذاها در منوی هتل ها

خدمات شبانه‌روزی داخل اتاق

باشگاه های بدنسازی

ترانسفر فرودگاهی برای از بدرقه تا استقبال

پذیرش شبانه‌روزی با انبار چمدان

امکان پرستاری از کودک

سیستم تهویه مناسب ،خدمات ماساژ، سالن زیبایی، خشکشویی و …

تاپ ترین هتل های پنج ستاره استانبول

 

هتل گرند جواهر

هتل گرند جواهر یکی از لوکس ترین هتل های استانبول در نزدیکی میدان تکسیم است که مرکز تناسب اندام، اتاق هایی با تلویزیون بزرگ و با کیفیت و وای فای رایگان، مجهز به تهویه مطبوع، جادار ، مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای، فضای استراحت، میز کار با نور مناسب و صندلی‌های راحتی ، امکانات رفاهی و دمپایی برای هر حمام خصوصی. رستوران دلیز بوفه صبحانه غنی ای ارائه می دهد. می توانید با انتخاب قهوه ایتالیایی و غذاهای خانگی، مدیترانه ای و ترکی در فضای داخلی شیک رستوران سلطان لذت ببرید، سالن لابی نقطه ملاقات ایده آلی است. تراس آفتگیر مبله که لذت تنفس در هوای دلپذیر استانبول را به شما هدیه می کند، و از طرفی نزدیک بودن اش به منطقه شیشلی باعث می شود که گزینه‌های شما  برای گردش و لذت از سفر بیشتر شود. 

هتل لازونی

هتل جذاب لازونی استانبول دارای استخر ، مجموعه آبگرم. سونا، جکوزی و سالن ماساژ و اتاق ها دارای مینی بار، تهویه مطبوع ، تلویزیون بزرگ و با کیفیت با کانال های ماهواره ای ، صندوق امانات هستند ، صبحانه روزانه به صورت بوفه ارائه می شود رستوران موجود در محل، سایر وعده های غذایی را هم با هزینه اضافه سرو می کند، بار روی پشت بام مشرف به Golden Horn در طول روز باز است و می توانید از نوشیدنی های با طراوت لذت ببرید. ارائه دوچرخه رایگان برای گشت و گذار در شهر که یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات است، این هتل در موقعیت عالی در Golden Horn استانبول کنار مرکز کنگره ی خلیج واقع شده و فاصله ی آن 10 دقیقه تا شهر قدیمی استانبول و 15 دقیقه تا منطقه تجاری است.

 

 

 

 

هتل هیلتون بوسفروس

هیلتون در مرکز شهر است که مناظر خیره کننده ای از تنگه بسفر دارد و فقط10 دقیقه پیاده تا میدان تکسیم فاصله دارد این هتل دارای باشگاه سلامت گسترده به صورت 24 ساعته است که تنیس و راکتبال ارائه می دهد.هر اتاق با دکوراسیون سنتی، دارای پنجره‌های بزرگ، قسمت نشیمن جداگانه و حمام مرمری است استخر روباز ، سرپوشیده، باغ‌های سبز زیبا، حمام ترکی سنتی و 6 رستوران و بار دارد که آنهارا برایتان لیست کردیم:  Executive Lounge : صبحانه، نوشیدنی و تنقلات رایگان در طول روز سرو می شود.  Dragon Restaurant : غذاهای کانتونی و سچوانی رستوران های روباز با مناظر پانوراما از طبیعت سرو می شود.  Bosphorus Terrace : غذاهای لذیذ منطقه ای مثل: غذاهای دریایی و گوشت کبابی در رستوران سرو می شود. 

Veranda Bar&Terrace : یکی از بهترین مناظر بسفر را با دکوراسیون جدید و مشرف به باغ های سرسبز دارد.

 

Dab Indian Restaurant : یک رستوران هندی ست که می توانید از غذاهای هندی اش لذت ببرید ، منو و صندلی های بلند در این رستوران برای کودکان ارائه می شود.

هتل سوئیس بوسفرساز جذابیت های سوئیس بوسفرس استخر منحصر به فرد روی پشت بام و جوایز اسپای برنده است، این هتل با چشم انداز برجسته بسفر در چند قدمی نیسانتاسی، جایی که منطقه اصلی خرید لوکس است، قرار دارد.همه ی واحدهای این مجموعه توسط طراح مشهور جهانی Khuan Chew با لمس طراحی سوئیسی و گرمای فرهنگ ترکی تزئین شده است و دارای فناوری پیشرفته و امکانات منحصر به فرد هستند.

وای فای رایگان در سراسر هتل، میز کار و قسمت نشیمن در همه اتاق ها مهیاست. برخی از اتاق‌ها دوش و برخی دیگر وان حمام دارند.

کلبه با سبک اقامتگاه کوهستانی اصیل تزئین شده، شما را به سنت سوئیسی همراه با شومینه دعوت می کند.رستوران های شیک که طعم منحصر به فرد غذاهای جهانی را سرو می کنند، یک نقطه داغ است.

کافه سوئیس به‌ویژه به‌خاطر صبحانه‌های آخر هفته‌اش معروف است و غذاهای ترکی، سوئیسی و جهانی را با طعمی سالم سرو می‌کند. می توانید نوشیدنی یا کوکتل ، و در رستوران و بار 16 ROOF بالای پشت بام شام میل کنید و در عین حال به منظره زیبای بسفر خیره شوید. اسپا و اسپورت Purovel خدمات آبگرم مجلل کل نگر شامل 14 اتاق درمان، مرکز تناسب اندام، استخرهای سرپوشیده و روباز را ارائه می دهد که می توانید از آرامش آن و طیف کامل خدمات هتل از جمله زمین تنیس لذت ببرید.   

 

 منبع: تور استانبول هتل 5 ستاره