تور وان از تبریز

تبریز شهری در ایران و با فاصله ی خیلی نزدیک به کشور ترکیه است و رفت و آمد آذری های کشورمان به ترکیه کاملا راحت است.
تور وان از تبریز یکی از تورهای گردشگری جذاب برای مسافرانی هست که می خواهند از این شهر به یک مقصد جذاب و نزدیک سفر کنند.
شهر وان از جمله شهرهای ترکیه در نزدیکی مرز ایران محسوب می شود که به خاطر داشتن مراکز خرید فراوان، هر ساله مسافران زیادی را از ایران به خودش جذب می کند.
در وان می توان حتی از گردش و تفریح هم لذت برد ولی لذت خرید در این شهر به دلیل تنوع اجناس و قیمت‌ های ارائه شده، بیشتر است.

تور وان از شهرهای مختلف ایران برگزار می شود که پرطرفدار ترین و نزدیک ترین آنها تور وان از تبریز است. که شما می توانید ارزانترین و بهترین تور وان زمینی از تبریز را با معراج گشت آسمان تجربه کنید.

قیمت تور وان از تبریز

شما با هر بودجه ای می توانید در تور وان زمینی از تبریز شرکت کنید. هتل های وان شاید در حد توقع تان نسبت به استانبول نباشد ولی به نسبت هزینه ای که پرداخت می کنید کاملا به صرفه و امکانات کافی ست، برای رفتن به وان از ترکیه با ون های ترک سفر می کنید که کاملا راحت و کم هزینه هستند.

تور وان از شهرهای مختلف ایران برگزار میشه و شما هم می‌تونی این تورها را با قیمت مناسب در فصلی که قصد سفر داری تهیه کنی. تور وان از تبریز به صورت زمینی از شهر تبریز آغاز شده و به وان ختم خواهد شد. این شهر توریستی که طرفداران زیادی در بین گردشگران داره، با یه سفر زمینی مناسب که توسط یک تور گردشگری با تجربه طراحی شده، لذت سفر را برای شما دو چندان خواهد کرد.

این منطقه از نظر تاریخی به عنوان مرکز Urartu – منطقه ساخته شده توسط انسانهای عصر آهن، بین سده های نهم و ششم قبل از میلاد مسیحی که نام کشورشان   Biainili  بوده که منشا نام مدرن وان و پادشاهی های ارمنستان است. بعدها تحت فرمانروایی بیزانس ، سلجوقیان و سپس عثمانیان قرار گرفت.در محوطه نمایشی دریاچه خود درست در زیر صخره های برجسته قلعه ، وان چند فرهنگی از دوران کهن به عنوان یکی از زیباترین شهرهای “شرق” شناخته شده بود و به ویژه برای جواهرات فروشی و صنایع جواهری نقره خود، در جاده ابریشم مشهور بود.

از تبریز تا وان تقریبا با هر وسیله نقلیه ای می توان سفر کرد ولی سفر با تور وان از تبریز سفری با خیال راحت و آسوده است چون همه ی هماهنگی و برنامه ریزی ها با آژانس مورد نظر است.

منبع: تور وان از تبریز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.