تور استانبول از مشهد

ترکیه کشوری در همسایگی ایران است که نسبتا فرهنگی متشابه به فرهنگ ایرانیان دارد و سفری کاملا غریب به کشور دیگر نیست.

تور مشهد به استانبول

تور مشهد به استانبول یکی از پرطرفدارترین تورهای اجرا شده در این شهر است. شهر استانبول با قدمت چند هزار ساله‌ و بناهای تاریخی با شکوه و متنوع باعث شده گشت و گذار در این شهر مثل سفر در زمان باشد.
اگر می خواهید در روزهای تعطیل و یا ایام خاصی از مشهد به استانبول بروید، هزینه‌های سفرتان تا حدودی افزایش پیدا می‌کند. در فصل های شلوغ قیمت بلیط هواپیما و هتل تغییر می کند و هزینه تور بالاتر می‌رود.

قیمت تور استانبول از مشهد

هزینه تور استانبول از مشهد با توجه به ایرلاین انتخابی و نوع پرواز، نوع و ستاره هتل، ارائه خدمات، فصل و زمان سفر و .... متفاوت است. شما تقریبا با هر بودجه ای می توانید سفر کنید اما اگر می خواهید سفری کم هزینه و به صرفه داشته باشید می توانید تور ارزان استانبول از مشهد را انتخاب کنید و اگر سفری لوکس و بی مثال می خواهید می توانید بهترین پرواز ها و هتل های 5 ستاره را انتخاب کنید و نهایت لذت را ببرید.
با تور ارزان و لحظه آخری استانبول از مشهد، تور 4 شب و 5 روز استانبول از مشهد، تور 5 شب و 6 روز استانبول از مشهد، و تور 6 شب و 7 روز استانبول از مشهد به این شهر زیبا و بی نظیر با خیالی راحت سفر کنید.

هر شخصی هدف خاص خود را از سفر به استانبول دارد. تفریح و گردش، تجارت، خرید، انگشت‌نگاری و … از جمله این موارد به حساب می‌آیند. بر اساس این اهداف می‌توان بهترین زمان خرید تور استانبول از مشهد را مشخص کرد.

اگر قصد تفریح در سواحل استانبول را دارید، فصول گرم سال زمان بهتری برای سفر به استانبول هستند. در این ایام به دلیل معتدل بودن هوا شما می‌توانید از تمامی جاذبه‌های گردشگری استانبول دیدن کنید.

برای ورود به کشور ترکیه شما نیازی به ویزا ندارید و تنها باید پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار به‌همراه خود داشته باشید. برای رفتن به این شهر نیازی به ویزا نخواهید داشت و می‌توان این تور را با هزینه مناسبی تهیه کرد. اما باید اطلاعات کافی در مورد مسیر و شرایط تور مشهد به استانبول را داشته باشید تا مبادا این سفر برای شما طولانی و پر هزینه‌ شود.

شما مسافرین گرامی با رزرو تور استانبول از مشهد می توانید از شهر تاریخی و زیارتی مشهد به شهر تاریخی و مذهبی استانبول زیبا سفر کنید و از همه ی امکانات تفریحی، سرگرمی و گردشگری آن لذت ببرید.

منبع: تور استانبول از مشهد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.