تور وان مهر 1401

اگر به خلوتی علاقه دارید و شغل تان نسبتا دست خودتان است مهر ماه زمان مناسبی برای سفر به این مقصد و لذت بردن از جاذبه های طبیعی و دنج شهر وان است.

تور وان مهر ماه

تور وان زمینی مهر ماه 1401 همه روزه برگزار می شود. شاید بتوان گفت فصل پاییز مخصوصا مهر ماه یکی از مناسب ترین فصل های سفر به این مقصد است. در این فصل آب و هوای وان بسیار مناسب است و همچنین حراج های آخر فصل و ویژه ای برگزار می شود.

در این شهر می توانید از تفریحات آبی، فروشگاه ها و بازارها با قیمت مناسب، خوراک ارزان و ... را با یک سفر زمینی و ارزان تجربه کنید.

قیمت تور وان مهر 1401

هزینه تور وان در مهر ماه با توجه به نوع و منطقه هتل، مبدا سفرتان، اتوبوس و گشت و تفریحات مضاف بستگی دارد.

سفر بدون تور و رزرو قبلی به وان

به دلیل نبود سیستم رزرواسیون آنلاین، ایرانی ها قادر به رزرو مستقیم هتل نیستند ، به همین دلیل یا باید بصورت حضوری به هتل مراجعه کنند یا از طریق شرکت های هواپیمایی اقدام به رزرو محل اقامت خود کنند.
حال سفر بدون رزرو قبلی و صرفا مراجه حصوری به هتل چند ریسک بزرگ دارد :

اگر هتل مد نظر هنگام مراجعه پر باشد باید همراه با چمدان خود در بین هتل ها دنبال جای خالی بگردید اگر شانس آورده و جای خالی پیدا کنید ، آیا مطمعن هستید که قیمت گفته به شما قیمت واقعی هتل است ؟ چون در آن لحظه فقط به فکر پیدا کردن مکانی برای اسکان هستید حاضرید به هر قیمتی که به شما بگویند رزرو را انجام دهید.

اگر قبل از مراجعه به هتل با هتل صحبت کنید اما پولی به هتل پرداخت نکنید هتل هیچ مسئولیتی در قبال رزرو هتل و اتاق شما نخواهد داشت و به راحتی با پیدا شدن سر و کله یک مسافر و پرداخت چند لیر اضافی ، رزرو شما را لغو خواهد کرد

وان تور این تضمین را به شما میدهد اتاق درخواستی  شما را ، به قیمت خود هتل برای شما رزرو کرده و رزرو قطعی قابل استعلام از هتل را شما را برای شما ارسال کند.

برای شرکت در تور وان مهر ۱۴۰۱ ترکیه، داشتن اطلاعاتی از این شهر زیبای ترکیه حتما مفید خواهد بود. شهر وان در ‏شرق ترکیه در ساحل شرقی دریاچه وان و نیز در ضلع شرقی قلعه تاریخی وان و مرکز استان وان قرار گرفته است. سفر به شهر وان ترکیه در تور وان مهر ۱۴۰۱ می تواند یک مسافرت ایده آل ۳ الی ۴ روزه باشد. به علت قرارگیری این شهر در کنار دریاچه ‏وان، آب و هوای آن بسیار معتدل و مناسب است.

برای سفری با خیال راحت و بهترین برنامه ریزی می توانید تور وان زمینی مهر ماه را از آژانس معراج گشت آسمان تهیه نمایید و نهایت لذت را ببرید.

منبع: تور وان مهر 1401

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.