تور وان از خوی

برای گذراندن روز هایی خوش با قیمتی به صرفه و عالی و متناسب با بودجه تان و همچنین نزدیک بودن مقصد سفری بین کشور های خارجی شهر وان بهترین گزینه است.
وان ترکیه، یکی از پرطرفدارترین و ارزان ‌ترین و نزدیک ترین سفرهای خارجی برای ایرانی هاست. که بسیاری از مسافرانی که به‌ دنبال سفر خارجی و ارزان قیمت هستند، سفر به وان را انتخاب می کنند. چون این شهر توریستی ترکیه نزدیک مرز ایران است و حتی با سفر زمینی به ‌راحتی و کم هزینه می‌ توانید از آن دیدن کنید.

شهرستان خوی در استان آذربایجان و بسیار نزدیک به مرز ترکیه است. خوی یکی از شهر های دیدنی این استان محسوب می شود به طوری که بیشتر مسافرانی که میخواهند به ترکیه بروند سفرشان را از خوی شروع می کنند. این شهر قدمت و مکان های تاریخی بسیار زیادی دارد. میخواهید به وان ترکیه سفر کنید می توانید از تور وان از خوی زمینی استفاده کنید، ابتدا به خوی بروید و از آن جا به شهر وان بروید.

قیمت تور وان از خوی

هزینه تور زمینی از خوی به وان نسبت به سایر سفر های خارجی کاملا پایین است در عین حال که سفری لذتبخش را تجربه می کنید.
تور وان ترکیه از خوی با معراج گشت توسط اتوبوس های  vip و در ادامه با ون های ترک انجام می شود که نسبت به امکانات و راحتی اش هزینه اش کاملا مناسب و هتل محل اقامت تان نیز شاید شبیه هتل های استانبول نباشد ولی به نوبه خودش خوب است.

نحوه سفر به شهر خوی و سپس به وان ترکیه به این صورت است که اگر شما در شهرهای مختلف دیگر قرار دارید ابتدا باید خود را به شهر خوی برسانید این کار را می توانید با استفاده از هواپیما یا قطار و اتوبوس انجام دهید. اگر از شهر های دور می خواهید این کار را انجام دهید باید بگوییم که بهتر است از هواپیما استفاده کنید تا سریع تر به شهر خوی برسید. تور وان از خوی بسیار مناسب خواهد بود چرا که می توانید از تمامی شهر ها این سفر را انجام دهید.

مناطق شرقی ترکیه که با ایران مجاورت دارد، جاذبه‌های زیبا و بکری را در خود جای داده که بسیار مور علاقه‌ی ایرانیان نیزاست. کوه‌های آرارات و طبیعت دنج آن همچون بهشت بر روی زمین می‌تواند خستگی روزمره را از شما دور کند.
سفر راحت به یک کشور خارجی می توان بسیار لذت بخش باشد اما اینکه بدانید چگونه این سفر را انجام دهید هم یک نوع مزیت به حساب می آید. شهر وان بسیار شهر زیبا و قدیمی است و تا اکنون مسافران بسیار زیادی را به همراه داشته است و شما می توانید با سرچ در اینترنت زیبایی ها و جاذبه های گردشگری شهر وان را ببینید.

اگر می خواهید سفری با برنامه ریزی دقیق با اطلاعات کافی و با خیالی راحت و آسوده داشته باشید می توانید با کارشناسان و مشاوران معراج گشت آسمان در ارتباط باشید.

منبع: تور وان از خوی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.