تور استانبول از شیراز

اگر می خواهید سفری لذت بخش و فراموش نشدنی را تجربه کنید، در تور استانبول جاذبه ها و اماکن تفریحی و توریستی ای را می بینید که شما را شیفته خود می کنند.

تفریحات آبی، کاخ ها و مساجد و موزه های تاریخی، جزایر تفریحی و .... فقط بخشی از جذابیت این کلان شهر پهناور است.

تور استانبول از شیراز به دو صورت، مستقیم یعنی تور شیراز به استانبول و تور شیراز به تهران و از تهران به استانبول برگزار می شود. که البته گزینه دوم مسیرتان را بیشتر می کند و معطلی و خستگی دارد. برای سفر مستقیم شیراز استانبول محبوب ترین شرکت هواپیمایی برای این سفر ترکیش ایرلان است که در بیشتر روزها پرواز مستقیم و کیفیت و خدمات بی نظیری دارد.

قیمت تور استانبول از شیراز

همانطور که گفتیم یکی از عوامل تتفاوت قیمت تور استانبول از شیراز بلیط رفت و برگشت، نوع ایرلاین، و مستقیم یا غیر مستقیم بودن پرواز شماست، هتلی که برای محل اقامت در نظر گرفتید و منطقه و دسترسی آن به جاذبه ها و خیابان های معروف شهر، ارائه خدمات و امکانات متفاوت همگی فاکتور های تاثیر گذار روی قیمت تور تان است.

با معراج گشت آسمان می توانید تور استانبول 4 شب و 5 روز از شیراز، تور استانبول 5 شب و 6 روز از شیراز، تور استانبول 6 شب و 7 روز از شیراز ، تور استانبول از شیراز لحظه آخری و ارزان را در تعداد روزها و خدمات و امکانات متنوع رزرو کنید.

تورهای لحظه آخری استانبول از شیراز به این معناست که تا ساعاتی قبل از پرواز هواپیمای رفت، ظرفیت هواپیما و یا هتل محل اقامت تکمیل نشده باشد. در این حالت تورها را با قیمتی کمتر به فروش می‌رسانند. تور لحظه آخری استانبول از شیراز بیشتر در بازه‌های زمانی مهر ماه (به دلیل شروع فصل مدارس)، خرداد و دی ماه (به دلیل شروع فصل امتحانات)، اواخر فروردین ماه و پس از تعطیلات عید نوروز و بهمن و اسفند ماه به دلیل شلوغی آخر سال شمسی در دسترس می‌باشد.

اگر ساکن شهر زیبا و دلنشین شیراز هستید فقط کافیست با مشاوران و کارشناسان معراج گشت آسمان در تماس باشید تا از فردگاه شهرتان مستقیما به شهر استانبول بی نظیر سفر کنید.

منبع: تور استانبول از شیراز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.