تور استانبول از تبریز

تور استانبول از تبریز سفری به یاد ماندنی از شهری ترک زبان به شهر ترک زبانی دیگر برایتان رقم میزند که نهایت لذت را از این شهر زیبا و دلنشین می برید.

تور تبریز به استانبول

شهر دیدنی و دلنشین تبریز نه ‌تنها خودش مقصدی جذاب و دوست‌ داشتنی برای سفر داخل کشور است بلکه به دلیل قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی ممتاز اش بهترین مبدأ برای سفر به شهر پر از جاذبه و شگفت انگیز استانبول است.

استفاده از تور استانبول از تبریز، باعث می شود تا دردسرها و دشواری‌های برنامه‌ ریزی های پیچیده برای سفر تان را به مشاوران و کارشناسان بسپارید و با خیالی راحت سفر کنید.

معراج گشت آسمان با ارائه تور 4 شب و 5 روز استانبول از تبریز، تور 5 شب و 6 روز استانبول از تبریز، تور 6 شب و 7 روز از استانبول و تور ارزان استانبول از تبریز فرصتی را فراهم کرده تا در تعداد روزهای متفاوت و دلخواه از این همه زیبایی و جاذبه لذت ببرید.

قیمت تور استانبول از تبریز

هزینه تور تبریز به استانبول هم مثل سایر تور ها تحت تاثیر عوامل مختلفی است که شامل: زمان و فصل سفر، نوع، ستاره و منطقه هتل محل اقامت، خدمات و امکانات جانبی است اما شما با خیال راحت می توانید ارزانترین تور استانبول از تبریز را با تمامی امکانات و بهترین خدمات از معراج گشت آسمان تهیه کنید.

در حالت عادی، هزینه تور استانبول از تبریز معمولا از دیگر تورها ارزان‌تر می‌باشد. اما این به آن معنا نیست که شما از شهرهای دیگر به تبریز بروید و از آنجا به استانبول سفر کنید ارزان‌تر تمام می‌شود! نه؛ به دلیل فاصله کوتاه تبریز تا استانبول هزینه پرواز آن ارزان‌تر تمام می‌شود.

تور لحظه آخری به این معناست که تا ساعاتی قبل از سفر ظرفیت هتل و یا هواپیما تکمیل نشده باشد. در این حالت تورها با قیمت کمتری به فروش می‌رسد. معمولا تورهای لحظه آخری استانبول از تبریز بیشتر در اوایل مهر ماه و به دلیل شروع فصل مدارس، خرداد و دی ماه به دلیل شروع فصل امتحانات، اواخر فروردین ماه و بعد از تعطیلات نوروز و بهمن و اسفند ماه به دلیل شلوغی آخر سال شمسی در دسترس می‌باشد.

با معراج گشت آسمان فقط با تماس و مشاوره از کارشناسان می توانید به راحتی، با اطلاعات کافی و خیالی آسوده به شهر استانبول پر طرفدار سفر کنید.

منبع: تور استانبول از تبریز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.