تور استانبول از اصفهان

پیشنهاد سفری جذاب برای سفر، از شهر سنتی، تاریخی و زیبای اصفهان، به شهری با زیبایی های به همان اندازه به علاوه ی سواحل و دریاهای بی نظیر برای تفریح و گردشی به یاد ماندنی.

استانبول معروفترین و پرجمعیت ‌ترین شهر ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی این کشور است.
فرهنگ دوست داشتنی، آثار تاریخی غنی، مهربانی و مهمان ‌نوازی مردم، غذاهای خوشمزه و آسان بودن سفر به این شهر باعث جذب گردشگران زیادی از سراسر دنیا شده است.این شهر در سال 2010 به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا یک وجه بین‌المللی پیدا کرده که در توسعه و رشد گردشگری این شهر تاثیر زیادی داشته است.

قیمت تور استانبول از اصفهان

تورهای استانبول تنوع قیمت و خدمات بالایی دارند تور استانبول از اصفهان نسبت به تور اصفهان از تهران و تبریز تعداد پروازهای کم‌تری دارد. هزینه تور استانبول از اصفهان به تعداد پرواز و نوع ایرلاین‌ هم مربوط است مثلا: ایرلاین ترکیش ایر که پروازهای لوکس دارد تا حد زیادی روی بیشتر شدن قیمت تور تاثیر دارد. علاوه بر پرواز، نوع و ستاره هتل، تعداد شب‌های اقامت، فصل پر گردشگر یا کم گردشگر، خدمات متنوع و .... از عوامل تاثیر گذار قیمت گذاری هستند.
شما می توانید با آژانس معراج گشت آسمان ارزانترین تور استانبول از اصفهان 4 شب و 5 روز، تور استانبول از اصفهان 5 شب و 6 روز، تور استانبول از اصفهان 7 شب و 8 روز را دریافت کنید و سفری با خیال راحت و تجربه ای لذت بخش داشته باشید.

تور استانبول از اصفهان با امکانات و خدمات رفاهی مختلفی برگزار می‌شود. هرچه این خدمات بیشتر باشد، قیمت تور استانبول از اصفهان بیشتر و گران‌تر خواهد بود.

اختلاف قیمت تور‌های مشابه استانبول از اصفهان، به دلیل سود آژانس‌ها و کارگزاران تور استانبول و خدمات متفاوت این تور‌ها می‌باشد. به طور مثال، در یک پکیج خدمات تور استانبول شما بیمه مسافرتی، بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل 3 ستاره و تور لیدر فارسی زبان است. اما در یک پکیچ دیگر، خدمات تور شامل بیمه مسافرتی، بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل 4 ستاره، تور لیدر فارسی زبان، راهنمای محلی، ترانسفر فرودگاهی، پرداخت عوارض خروج از کشور و پرداخت هزینه‌های راننده و انعام کارگران هتل است که به تبع هزینه این پکیج از پکیج قبلی بیشتر است.

معراج گشت آسمان تور هایی را برای شما ماسفرین گرامی ارائه کرده تا بتوانید از شهر محل زندگی تان به مقصد کشور دلخواهتان به طور مستقیم و راحت سفر کنید.

منبع: تور استانبول از اصفهان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.